Кафедра теоретичної електротехніки

Новини та оголошення

Новини та оголошення

Опитування стейкхолдерів

Створено Google-форму, де приймаються пропозиції, рекомендації та зауваження від стейкхолдерів щодо освітньої програми "Електротехнічні пристрої та електротехнологічні комплекси" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

Для надання пропозицій та зауважень щодо освітньо-професійної програми "Електротехнічні пристрої та електротехнологічні комплекси" за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти за спеціальністю 141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка" просимо скористатись даною формою Відкрити Google-форму

Хто є стейкхолдерами?

Зовнішніми стейкхолдерами є: 1) держава, яка визначає пріоритетні напрямки розвитку освіти і соціуму в цілому, здійснює нормативно-правове регулювання діяльності закладу вищої освіти та основне замовлення на підготовку фахівців вищої освіти через розподіл державного замовлення на підготовку кадрів; 2) центральні й регіональні органи державної влади, органи місцевого самоврядування; 3) роботодавці (великі, середні і малі підприємства та організації різних форм власності і сфер діяльності), які зацікавлені в компетентних фахівцях; 4) школярі, абітурієнти та їхні батьки, які перебувають на стадії вибору закладу вищої освіти, споживачі освітніх послуг, випускники закладу вищої освіти; 4) інвестори, які зацікавлені у розвитку наукових досліджень та інноваційних технологій, організації-партнери в реалізації державних і міжнародних програм із розвитку освіти і соціуму; 5) освітні установи різних типів, видів та рівнів акредитації, що розташовані в регіоні розміщення університету; 6) кадрові та рекрутингові агенції, які зацікавлені в підборі висококваліфікованих фахівців.

Внутрішніми стейкхолдерами є: 1) науково-педагогічні та педагогічні працівники; 2) здобувачі вищої освіти та інші особи, які навчаються в університеті; 3) їхні батьки; 4) замовники освітніх послуг (підприємства, організації, установи, фізичні особи); 5) фахівці-практики, які залучаються до освітнього процесу на освітньо-професійній програмі; 6) навчально-допоміжний і адміністративно-управлінський персонал.