Кафедра теоретичної електротехніки

Новини та оголошення

Новини та оголошення

Навчання за програмою підготовки бакалаврів

Навчання за освітнью програмою "Електротехнічні пристрої та електротехнологічні комплеки" бакалаврського рівня вищої освіти на кафедрі теоретичної електротехніки

Освітня програма "Електротехнічні пристрої та електротехнологічні комплекси" охоплює самі різні способи використання електрики та комп'ютерно-інтегрованих технологій. У 2023 році освітня програма «Електротехнічні пристрої та електротехнологічні комплекси» успішно пройшла процедуру акредитації Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти. Ключовими сильними сторонами та позитивними практиками цієї освітньої програми є:

1) орієнтація на потреби ключових багаторічних партнерів-працедавців університету з урахуванням зворотного зв’язку від студентів та випускників, профільної академічної спільноти;

2) чіткий фокус на тематиці електричних пристроїв та апаратів, електричних установок високої напруги у межах предметної галузі 141 спеціальності, її урахування в правилах прийому, належний рівень оновлення методичного забезпечення більшості освітніх компонентів;

3) наявність системи «Електронний кампус» та Платформи дистанційного навчання «Сікорський», де розміщені дистанційні курси, відео-матеріали та потужне навчально-методичне забезпечення усіх освітніх компонент;

4) регулярні опитування студентів щодо якості навчання, форм та методів викладання за допомогою професійної платформи «Соціо+» та розгорнутий аналіз представлених результатів;

5) залучення професіоналів-практиків від профільних підприємств та установ Національної академії наук України до проведення занять, наявність програм стажування викладачів в українських та закордонних закладах вищої освіти;

6) потужна матеріально-технічна база освітньої програми: унікальне високовольтне обладнання аналогічне до того, яке встановлюється на електричних станціях і підстанціях, що дозволяє здобувачам вищої освіти працювати з сучасними пристроями та обладнанням;

7) належний рівень підтримки програми профільною спільнотою, підприємствами та академічними установами;

8) наявність сертифікату про акредитацію освітньої програми.